söndag 1 januari 2012

Nyårsafton 2011

Det känns att man var uppe till kl 3 i natt. Jag fick ju visserligen sovmorgon av min snälla make men jag är seg och slö iaf. Kvällen igår blev riktigt lyckad med god mat i form av toast Skagen à la per moberg, klyftpotatis, 3 sorters kött, 3 såser, sallad och glass till efterrätt. Jag vet, lite snål efterrätt men jag tyckte glass passade bra. Vi hade ju en stor fin exotisk bricka att hugga in på framåt 23 hugget. Där serverades det kyckling, fläskfilé, rostbiff, 3 sorters melon, kiwi, vindruvor, physalis, ananas, passionsfrukt, brie ost, baguette och potatissallad. Ångrar mig lite att jag inte tog kort, maten var ju så fin. Men det får bli till nästa år. Maten var kanon samma sak som med gästerna. Vi fick en riktigt rolig nyårsafton och mätta blev vi efter all mat;)

Skrivet av Eveblo

1 kommentar:

  1. Tack själva, det var en toppen kväll med mycket god mat! Får vi göra om snart igen. =)

    SvaraRadera