tisdag 17 januari 2012

Biggest loser


I den amerikanska version hade jag varit för "lätt" men i den svenska hade jag platsat. Jag väger ALLDELES för mycket för min längd. Jag vet de och jag kan bara skylla på att jag inte motionerar, äter för mycket, äter för mycket onyttigt och 2 graviditeter. Jag skyller inte på graviditeterna i sig utan vad man åt, rörde på sig och skinnet som blev kvar. Nu är jag inne på min fjärde graviditet men efter denna lilla varelse är ute ska jag börja trimma till kroppen. Inte börja träna utan mer få ordning på maten, tänket och vardagsmotionen. Jag gillar att simma så det ska jag börja med sen i höst. Jag lovar inget men jag ska verkligen försöka.
Vill hitta lyckan igen att kunna köpa snygga kläder som passar! Just nu hatar jag att handla kläder till mig själv. Tycker inget sitter tillräckligt bra.

Hoppas på att min jävlar anamma kommer fram och pushar mig i rätt riktning.




Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar