söndag 8 december 2013

Snö snö

Wilgot bestämde sig för att kl 5 var en bra tid och vakna på idag. Jag höll inte riktigt med. Så när han gick och la sig vid 9:30, tog jag fram täcket och kudden och somnade jag med. Skönt och välbehövligt. Nån vidare utetid har vi inte haft idag tyvärr. Bara den korta stunden när vi var och kollade på dagens jaktlycka. En stor udda 12 taggare älgtjur och en kalv, båda skjutna av svärfar. Så jag tror alla var nöjda i jaktlaget.

Efter den titten åkte vi hem och jag stod för gourmetmaten, pannkakor. Det uppskattas alltid av barnen. Till efterrätt svängde jag och Egon ihop en kladdkaka. Jag testade även på att spritsa 3 olika färger på grädden. Blev himla häftigt!



Så här såg Sigge ut efter sin korta promenad. Han har inte varit hemma sen igår fm men idag kom han. Vi ska ju till veterinären på tisdag så vi måste hålla koll på honom.


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar