fredag 27 december 2013

Ljus

Jag och grabbarna gillar ljus i alla dess former. När vi var i Lkpg igår så valde Edwin den färgglada. Inte så oväntat när en 5,5 åring får välja. Den skulle hänga i ett av våra träd. Men nån förläggningssladd hittade jag inte så jag tog och virade det runt staketet på vår altan. Synd att vi inte köpte 2. Det hade blivit fint! Jag vill låta mina barn få ha och göra sånt inte jag fick. Allt behöver inte matcha, det kan bli fint ändå!


En slinga på framsidan har jag velat ha länge. Helst skulle jag vilja haft en sådan som Ica Maxi Västervik har. En härligt vit slinga som hänger ner. Men nån sån har jag inte sett, så en vanlig vit fick de bli. En grangirlang med ljus runt räcket har vi också likaså en liten lysande tomte.


Nu väntar vi bara på snön, då kommer slingorna till sin rätt!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar