fredag 18 oktober 2013

Hamstra

Jag älskar att hamstra. Allt ifrån tvättmedel, tandkräm, konserver toapapper, ja allt möjligt. Jag skulle vilja ha ett helt lager av allt, känna mig riktigt rik. Det känner jag mig när jag har köpt 48 rullar toapapper på Ö&B. Kunna skita hur mycket som helst:) Tänk att ha ett helt skåp fyllt med tvål, schampoo, tandkräm, tandborstar, tvättmedel, sköljmedel, rengöringsmedel, hushållspapper, toapapper, deo mm. Så rik jag skulle känna mig. Lustig, ja lite kanske! Min mamma sa alltid när jag var liten. " Jag känner mig så rik när kylskåpet är fullt". Det fattade jag aldrig men sen jag flyttade hemifrån och fick mitt ( vårt) egna hushåll förstår jag henne. Ett fullt kylskåp, skafferi och frys, valmöjligheterna är enorma. Bara välja och vraka!

Så när det är dags och köpa toapapper eller tvål, då köper vi inte bara en utan flera. Alltid skönt och ha hemma!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar