tisdag 15 oktober 2013

Det gula huset

Julklappsshopping står snart på agendan. Den här gången ihop med svärmor och svärfar. Wilgot får följa med medan Edwin och Egon får vara hos Melker och Johanna. De kommer ha och göra hela dagen med tanke på att Johanna är idésprutan själv. Hon ville att de skulle bygga koja, rida på Gutten, baka och göra massa annat skoj. Så jag betvivlar inte på att de kommer ha kul oavsett vad de hittar på!

Medan Wilgot sover tänkte jag kunde ta tag i och göra en lista. Så här långt kom jag....





Jag vill inte köpa på mig massa nytt beroende på hur de går. Vi är fortfarande inne på huset och blir det av så måste jag sälja av de mesta vi har. Inget får plats, på höjden;) Men än är inget säkert, det blir säkert inget denna gång heller men då har vi gjort allt vi har kunnat. Hoppet är det sista som lämnar människan👍 Men grabbarnas julklappar ska köpas och det finns många önskningar..... så lite lär vi säkert komma hem med.

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar