tisdag 25 juni 2013

Lkpg shopping

En storhandling på City Gross och lite nytt till oss (inte Andreas).

Wilgot behövde uppdatera sin garderob. De flesta kläderna han har är ärvda från Edwin och Egon. Han fick 2 bodys, ett par tunna byxor och en Champion set.


Vi handlar både till nu och till höst. Egon behövde fodrade stövlar så dessa VIKING fick han. Så söta med alla djur på!


Edwin och Egon var i stort behov av shorts. Så ett par jeans shorts och ett par rutiga fick Edwin. Egon fick likadana plus att de fick träningsshorts. 1 par umbro till Edwin och 2 st till Egon.


Ännu mer inför hösten. Edwins fleecejacka är för liten så en sån köptes likaså en softshell jacka från Helly Hansen. Superskön och jättefin!


Även jag hittade lite. Ett randigt linne, en döskalle sjal, en mintgrön tröja och en badbh.


Det vi åkte för var att jag skulle hitta mig några skor. Så ett par röda tygskor och ett par svarta ballerina.


Wilgot ska väl så småningom lära sig att gå och då kan man behöva ett par skor. Wilgots första skor!



Eftersom min plånbok/mobilhållare är precis trasig och det går inte att stänga så köpte jag ett vitt skal och ett turkost likaså en blå klocka. Edwin valde alltsammans!

En lyckad dag med många fina inköp. Nu klarar vi oss ett tag framöver tills nästa gång vi måste handla lite sånt och lite sånt!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar