söndag 30 juni 2013

Gammal?-Ja visst!

Att vara uppe till 2:30 och gå upp 6:30, det kändes kan jag lova. Fy så trött. Egon ville se filmen Upp och Wilgot ville inget annat än att fånga Sigge. Man måste passa honom hela tiden. Han tror nog det är ett radiostyrt gosedjur.
Så när Andreas kom upp så gick jag och la mig igen. Sov 2,5 th till och kände mig som en urskiten potatis när jag vaknade. Kroppen är inte van att vara uppe så länge och sova så lite. Visserligen har jag ammat och varit uppe ett x antal ggr per natt förut men det är på ett helt annat sätt.

Men kul hade vi igår. Åt god mat, efterrätt, godis och massa gott att dricka. Barnen lekte till kl 22 så de somnade väldigt fort. Vi pratade och spelade kortspelet Rummy. Ett himla roligt spel!

Några kort tog jag inte, det hade jag ingen tanke på!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar