måndag 13 juni 2011

Spontan tur till Vimmerby

Idag var tanken att vi inte skulle göra någonting men det gick väl sådär. Eftersom när jag får för mig nåt så vill jag ha det gjort på en och samma gång, Min plast till fönstret är köpt och uppsatt, så himla fint det blev. Vi fick god hjälp av Maria inne på MM så där är plasten köpt, 139 kr/m.



Mina svarta 100 kr och Edwins 250 kr, Skokanonen Vimmerby
 Men anledningen till att vi åkte in till stan var Andreas jakt på skor. Vi har fått information om att på skokanonen skulle de ha skor från stl 47-50 och rätt och riktigt, det stämde. Visserligen fanns det inte så mycket och välja på men ett par joggingskor blev de iaf. Edwin ville ha ett par spindelmannen sandaler så det fick han och jag fick ett par nätta skor till vardags.

6 kommentarer:

  1. Maria Johansson13 juni 2011 kl. 16:24

    Va fint det blev i fönstret. Tur du tog den Edwin ville ha. =)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja det blev bra. Tur jag hade med mig "inrednings Edwin ":)

    SvaraRadera
  3. Jättefint! funderar också på lite plast till källarfönstren.ska bara skrapa och måla om de först (har 4st kvar att fixa till)

    SvaraRadera
  4. En fråga om plasten te fönstren. Finns dä massa olika att välja mellan..mönster o så menar jag!? Skulle vilja ha något i köket, alltså inte täcka hela fönstret men en fyrkant längst ner =)
    Jennie

    SvaraRadera
  5. Ja det fanns säkert 10 olika. Höjden var 40 cm tror jag och sen är det ju hur breda fönster du har. Himla smidigt!

    SvaraRadera
  6. Ska bara ha som lite insynsskydd o stänkskydd vid diskbänken. Tack för infon, får åka in o spana =)

    SvaraRadera