onsdag 29 juni 2011

Mina fynd

Jag håller vad jag lovar!En liten bild på mina inköp som inhandlades i Linköping.

Blev så jäkla glad när jag såg att Lagerhaus fanns i Linköping. De hade visst funnits där 1,5 år. Hoppsan,jag har nog inte varit inne i "stan" sen edwin föddes. Jag älskar iallafall den affären så där inne var vi en lååång stund. Fotoramarna,vasen,tidningsstället och en cerise tvålpump köptes där. Några reafynd så den kassen kostade 201:- , som hittat tycker jag;) Sen har även pojkarna fått varsina shorts från åhlens,en boll (Egon),en drake(edwin),en vit klocka,en ficklampa,ett par örhängen som ser ut som en skruv,halsband,hårspännen och en topp.  Jag är himla nöjd fast jag skulle kunnat hitta mer men det är lite svårt med 2 små barn som inte gillar det lika mycket som jag. Dock har de varit jätteduktiga och snälla men de stressar på mig. Jag vill ta de i lugn och ro, tänk och fundera ifall jag behöver just den där skålen t ex.

Tror dock att vädret var något för varmt för shopping men det kan man ju aldrig veta. SMHI har ju haft fel förr.

(Det var en av anledningarna till att vi skulle åka till Kalmar, pga blåsten. Det känns inte lika varmt vid havet och det fläktar skönt. Nu vart det ju fel så istället blev det en kokande gryta på torget i Linköping)

God natt nu ska jag sova, mina ben värker! Det känns att man har gått en hel del idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar