fredag 10 juni 2011

Linköpings racet


Ja, undan gick det igår. Inte fundera för mycket utan bara att slå till. Det som tog mest tid var tapetvalet och alla frågetecken runt de. Men tapeter blev de och jag vet att det kommer bli super. Alex kommer stormtrivas i sitt rum med alla bra förvaringsmöjligheter, fina lampor och allt annat lull lull.

Jag stod inte för det mesta av handlingen igår utan det gjorde Emilie. Jag köpte bara en massa presenter till pojkarna, lite förvaringsmöbler, pajform, konservöppnare,kuddar, blommor och en grill till svärföräldrarna.

Kanske inte var sant det där att Emilie köpte mest , jag köpte visst en del jag med;)

Trevligt var de och många skratt vart de, särskilt på Ikea parkeringen. Tack för en trevlig eftermiddag/ kväll! ( vi var ju inte hemma förrän kl 22!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar