torsdag 30 juni 2011

Sortera kort medans pojkarna slaggar

Både Edwin och Egon sover efter vår tripp till Stjärnevik. Där har Egon premiärbadat och Edwin för första gången i år. Till en början var det kallt men sen ville Edwin inte gå upp. Detta tog nog på krafterna plus att de var vakna till efter kl 21 igår så nu sover de sen 1 timme tillbaka. Ska strax väcka Edwin så han kan somna i kväll någorlunda skapligt.


Under tiden de sover sorterar jag kort och lägger dom i datumordning och i fina små högar. Fick hem kortena idag från extrafilm så ikväll ska jag sätta in alla i resp pärmar. Var lite renoveringskort med men inget på rummet nere. Aj aj inte bra men det får jag skicka efter nästa gång.

Kanske hittar jag några fina bilder att sätta i mina nya ramar? Det är nog inga problem, vi har ju världens sötaste barn;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar