söndag 10 april 2011

Gårdagens tjejkväll

Igår var det dags för tjejkväll igen med början redan kl 16. Då bjöds det på inredningsparty och gud vad mycket fint det fanns. Man blir helt sjuk och vill ha allt men så blev inte fallet. Jag köpte ett litet zinkhus och en dörrskylt. Båda sakerna kommer bli kanon där de ska stationeras. Kvällen bjöd även på  god mat,dryck,prat,efterrätt och skratt. En riktigt lyckad kväll, så den tackar vi för Maria! 

När jag kom hem runt 2 snåret så låg alla och sov så jag kröp ner jag med och slöt mina blå. Det känns idag att man inte är jättevan och vara uppe så sent men kul var de!

Idag har det hunnits med tipspromenad och lite våfflor på de. Nu sätts det valv för fullt medans edwin sover och Egon utforskar alla Edwins leksaker. Gäller och passa på när storebror sover;) 


4 kommentarer:

  1. Oj. Vad var det för inredningsparty som hade så mkt grejer?

    SvaraRadera
  2. Det lilla extra. Så himla mycket fint och inte så värst dyrt!

    SvaraRadera
  3. Hej..Fin blogg!! E lite sugen på ett sånt där hus men vet verkligen inte vart det skulle passa nånstans..Fina är dem iallafall!!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket. Ja de är jättefina så nu har jag två. Ska nog placeras på vår öppna spis tror jag.

    SvaraRadera