onsdag 19 december 2012

Vilken tur jag har

Min Andreas är den bästa som finns. Ja det klart det säger väl alla om sina sambos/män. Men min är något riktigt speciellt med. Han lyssnar, ställer upp, hjälper och är världens snällaste. Vi trivs i varandras sällskap.



Snart är det jul och då får man se hur snäll man har varit i år. Andreas skulle ha så många julklappar att det inte skulle finnas plats till våra under granen. Men eftersom vi inte lägger så mycket på julklappar till varandra utan lägger krutet på våra barn så lär det eka tomt till Andreas. En har
" tomten" köpt men det känns så lite. Jag har hört och sett att jag kommer få betydligt fler. Inte mig emot för jag älskar paket men det känns så fel. Kanske "tomten" kommer på nån mer när vi ändå ska in till stan.


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar