fredag 28 december 2012

Utan barnen

Älsklingen och jag har tillbringat dagen i Linköping, helt alena. Inga barn, inte ens Wilgot. De har haft det alla tiders hos världens bästa farmor och farfar. De trivs så bra där ute och jag tror dom gillar barnens sällskap också. Så nu ligger alla barnen och sover sen en stund tillbaka och jag slappar på soffan. Jag har sjukt ont i benen, har gått konstant i alla möjliga affärer. Så visst finns det saker och packa upp men det skiter jag i ikväll. Det får göras imorgon, då har jag lite hjälp. Det ska monteras ett soffbord, en bord till Wilgot, ett mini pingisbord och lite annat fint som köptes idag. Så när sista affären var avklarad tog vi en rejäl storhandling på Maxi. Så en och annan tusenlapp har det gått idag men många av sakerna var tänkta från början. Vissa grejer inte;) Men vad gör de, jag är nöjd och det var kul och vara med älsklingen alldeles själv. Egentid!


Skrivet av Eveblo

1 kommentar:

  1. Va härligt! hoppas ni hittade mycket på rean.

    SvaraRadera