söndag 2 december 2012

Julpyssel

Jag är på jakt efter lite barnvänligt julpyssel. Vad kan man göra? Det får absolut inte vara för knöligt( jag måste re ut de) Tips mottages gärna!

Över till en annan kreativ sak. Ni som gör era julkort själva, så duktig ni är! Kreativa, påhittiga och tålmodiga. Jag skulle vilja göra egna men jag har varken idéerna eller ambitionen. Så ni som hade förväntat er ett "home made", sorry det blir ett vanligt i år igen. Men nån gång kanske, man vet aldrig. Jag ska iallafall skriva dom i morgon( idag)så har jag dom klara. Sista dagen är den 16 dec men tiden rusar iväg så snart är vi där.

God natt, klockan är mycket och jag vill sova en stund innan Wilgot vaknar första gången.


Skrivet av Eveblo

1 kommentar:

  1. Ta en ugnsplåt och lägg på bakplåtspapper.
    Lägg sedan på pepparkaksformar.
    Låt kidsen fylla formarna med pärlor så det täcker botten och sen in i ugnen med dom.

    När de kommit ut och svalnat trä i ett litet snöre och vips så har de gjort egna julgrans prydnader;)
    Eller varför inte nåt att hänga i deras fönster?;)

    Kram Suzi
    www.suziettan.blogg.se

    SvaraRadera