söndag 9 september 2012

Jättenöjd och lycklig

Helgen har svischat förbi i en rasande fart. Vi har hunnit med 2 besök på GeKås, Liseberg, haft mycket tur och gjort många fynd! Jag lovar att jag ska fota vad vi vann (denna gång) på Liseberg. Jag ska även visa vad för fynd jag har gjort på GeKås.

På min lapp stod det en hel del julklappar till barnen och alla är avbokade plus några till. Det kallas och vara ute i god tid!

Men något nytt porslin hittade jag inte. Inte mer än en form. Jag som hade tänkt byta ut mina vardagstallrikar men jag får fortsätta och leta. Jag vet på ett ungefär vad jag vill ha. Sist när jag var på Ikea hittade jag inga heller. Det var några som hette ARV och de var nyheter men dom fanns bara i assietter.
Så jag fortsätter och leta.

Trevlig söndag på er.

Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar