söndag 2 september 2012

Grabbarnas retrokväll

Igår var det 9 killar och lilla jag på retrokväll. Ja jag var ju inte bjuden utan agerade mer husmor. Plockade fram, dukade bort, sorterade öl/cider flaskor, laddade diskmaskinen och servade grabbarna med allt ätbart. Jag var mest i bakgrunden ville inte lägga mig i. Det var ju deras kväll!

Men lite pratade jag allt, tro inget annat. När filmen sattes på så drog det repliker hej vilt mellan Stellan och Klingan. De kunde visa filmer praktiskt taget utantill. Filmen som visades idag var Joker. Björn Skift är för jäkla bra som skådis. Han har gjort många bra filmer.

Jag undrar om Stellan fick svar på vart vippkorset satt? Haha, vi skrattade så fick ont i magen och tårarna sprutade.

En trevlig kväll verkade de ha haft iallafall och det är ju huvudsaken.

Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar