mÄndag 2 september 2013

JĂ€kla vagnđŸ‘ș👎

VÄr Brio vagn som vi köpte ny till Edwin börjar sjunga pÄ sista versen. FjÀdringen Àr slut, fÀrgen Àr fult solblekt, suffletten bara Äker ner ,jag har tröttnat pÄ den. Nu har vi varit pÄ Babyproffsen och dÀr blev vi inte klokare. NÄn hjÀlp fick vi inte heller. Vi kollade pÄ Babytravel Amsterdam och den kÀndes bra. Ingen tog nÄn notis att vi var dÀr och nÀr jag frÄgade om priset sÄ sa hon de och fortsatte plocka upp varor. Vi lÀmnade snabbt affÀr och konstaterade att vi ska kolla hemma i vÄr leksaffÀren. Jag har kollat pÄ 2ME San Fransisco och dÀr inne vet jag att jag fÄr hjÀlp.

DĂ„ligt Babyproffsen!👎


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag Àr inte alls nöjd med servicen pÄ Babyproffsen. Vi köpte vÄr sulky dÀr och det var bara fel pÄ den. Visserligen fick vi en helt ny men det var inte utan sura miner och extremt dÄlig service. Tror inte att jag köper vagn dÀr igen. Vad Àr ni ute efter för vagn?
    Kram

    SvaraRadera
  2. NÀ det blir nog ingen vagn dÀr. Vi Àr ute efter en bra sittvagn. Wilgot vill se allt, inte missa nÄt. Funderar starkt pÄ en trehjuling med bra fjÀdring. Ska in en svÀng till leksaksaffÀren imorgon och provköra lite fler vagnar.

    SvaraRadera