söndag 6 januari 2013

Vilken mardröm

Vaknade med ett ryck idag. Går ut till tvrummet och säger till Andreas. - vilken mardröm jag hade! Så berättade jag att jag hade drömt att jag var i Ullared men jag hittade inte inne i varuhuset. Vilken mardröm eller hur?;) Till råga på allt hann jag inte med alla avdelningar och höll på att missa och köpa ett nytt skal till min iPhone och ett iPhone fodral. Andreas var helt säker på att jag hade drömt att han hade dött eller nåt. Nä det var en mardröm om att inte hitta inne på GeKås. Så nu längtar jag dit! Hade gärna åkt idag om det hade gått. Får kanske bli en tur i vår. Men jag skulle verkligen behöva ett par öljettgardiner i mörklila. Har bara ett par just nu. Jag hade tänkt och ha dom i köket. Skulle gärna vilja ha ett snyggt skal till min kommande 4S och en iPhone fodral. Hojta till om nån vill hjälpa mig med detta;)!


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar