torsdag 4 oktober 2012

Nu MÅSTE de bli en ändring

Detta sockerberoende, jag hatar att jag lider av de. Det verkar bli värre när jag är själv och helst på kvällarna. Jag är fullt medveten om problemet men nu måste jag göra nåt åt de. Skita i och baka, skippa läsken och ge fan i godiset. Jag måste köpa hem lite andra saker och ta när suget kommer. Jag som ammar borde kunna ta nytta av de istället för och proppa i mig massa onyttigt. Jag vet att jag har sagt detta förr men nu måste jag försöka.

Vad äter ni när suget sätter in? Eller gör ni nåt annat för och avleda sötsuget?

Snälla hjälp mig, jag måste gå ner i vikt. Jag gillar inte mig själv som det är nu.


Skrivet av Eveblo

1 kommentar:

  1. Har du testat att göra en smootie om kvällarna, använda naturell youghert, frysta bär typ blåbär och hallon, väldigt gott och sött, där det söta kommer från bären.. fruktsallad funkar också perfekt.. och barnen kan också äta det istället för att baka.. =) /Magda

    SvaraRadera