onsdag 10 oktober 2012

Morgonpromenad ,BVC och lite karaktär

Efter lämningen av de stora pojkarna drog vi in till stan för och väga och mäta Wilgot. Han hade gått upp 560 g och växt på sig till 65 cm. Inte lustigt att stl 62 börjar bli lite tight. Han får urringning i vissa bodies. Så han växer på fint vår lilla gullunge.

Wilgot somnade i bilen så det var bara att lyfta över honom till vagnen och gå en sväng. Ingen lång sväng men det är ändå bättre än inget alls. Jag är duktig, har inte ätit nåt godis sen i lördags. Inga kakor eller bullar sen förra veckan. Inget småätande. Jag dricker vatten när jag är törstig, tar en frukt till mellanmål, äter lunch, middag och kvällsmat. Thats it! Bra gjort för en skåpsråtta som jag. Min visst fan suger de i sockertarmen. Men en deal är en deal och det blir ju nåt gott av de.


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar