fredag 1 juni 2012

Svårt att somna

Maken sover och här ligger jag. Visserligen hade jag sovmorgon idag men det är nog inte bara det som spökar. Dagen har varit annorlunda minst sagt. En sten har släppt så nu är det bara att se framåt. Att kolla bakåt och minnas allt tråkigt och hemskt det ska jag fan inte göra.

Nu är det gjort och jag hoppas det går upp ett ljus, man kan inte få bete sig och säga precis som man vill utan att kunna ta konsekvenserna.

Har man inget vettigt eller snällt att säga, knip igen då! Jag är ärlig som person men att avsiktligt skada och vara elak, det är JAG inte! Frågar nån nåt så måste man vara beredd på svaret. Man har ju bett om en åsikt så då gäller det att man kan ta de, positivt som negativt. Men att bara klanka ner och aldrig se nåt bra, det orkar man inte i all framtid. Till slut rinner bägaren över och det är precis vad min har gjort!

Härligt med fredag och hela helgen framför oss. Jag tänker vara positiv och mitt stöd får jag. Jag har bra människor omkring mig med, som tur är.

Älskar Er!

Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar