onsdag 13 juni 2012

Effektiv valross- yes I'am

När barnen hade gått och lagt sig fick jag ett ryck och städade i ordning i förrådet, pannrummet, bland alla skor, började elda och tvätta. Det gäller och passa på. Man ser ju lättare vad man har och inte har när allt står där det ska vara. Jag gillar ordning och reda men ibland blir det lite rörigt. Helt mänskligt sägs de:)

Saker som inte används, kastas i vårt hem. Andreas och jag är av samma skrot och korn när det gäller rensning och röjning.

Vi har två gamla garderober i pannrummet och ni kan ju tänka er hur skitiga våra stövlar och diverse skor blir när vi eldar året runt. Därför ska vi ( läs Andreas) flytta dom till vårt förråd. Har man två garderober ska man kunna använda dom tycker jag. Vi sparar ju en del skor, jackor, vinterkläder så förvaring behövs i en småbarnsfamilj. Får hoppas energin återkommer så jag kan fortsätta med det övriga i källaren.


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar