tisdag 5 juni 2012

Som sist

Som alltid när själva bf datumet börjar närma sig så svullnar händer och fötter lite. Jag samlar på mig vätska, som tur är försvinner det relativt snabbt. Nåt som jag även noterat är att jag inför varje graviditets slut börjar fixa med naglarna. Fila, smörja och måla, flera ggr i veckan om det så behövs. Naglarna har alltid varit viktiga för mig, höll dom i schakt under gymnasietiden. Man hade tiden plus att man inte gjorde nåt vidare skitjobb.

Jag har en ful ovana att kolla in andras händer. Hur de sköter sina naglar och hur händerna ser ut. Jag gillar välvårdade händer helt enkelt.

Långa naglar med lite fint lack på gör att jag känner mig kvinnlig. Man får ta tillvara på de små sakerna, det är dom som gör skillnaden.


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar