måndag 21 maj 2012

Ullared

Verkar som om vi har haft fullt upp men jag har bara inte prioriterat bloggen. Tid har funnits ifall jag hade velat men vi har umgåtts och pratat en massa istället.
Shoppingen gick alla tiders, inget gnäll eller stön från min sida. Jag har gått i min takt och verkligen tänkt till ifall jag verkligen behöver just den där. Kanske är det en insikt, att man har rätt mycket saker och man är rätt nöjd. Nåt som jag kan ångra nu i skrivande stund är att jag inte köpte 2 svarta ljushus. De hade gjort sig så bra på min skänk. Ingen som ska dit snart;)? Köpte så klart även en alldeles för stor lampskärm, ingen som vill byta den åt mig? Hojta till i så fall, jag skulle bli supertacksam. Ni skulle verkligen göra min dag.

Motellet var kanon, lagom stort fast hiskligt oskön soffa/bäddsoffa. Det fanns allt man behövde och för 645 kr/natt så var det inte fy skit. Slippa åka, handla och sen trötta åka hemåt igen. Rekommenderar verkligen alla att sova över. Man kan fundera på de man var lite osäker på, ifall det passar osv. Bara ta de lugnt, shoppa och äta i godan ro.


Skrivet av Eveblo

2 kommentarer: