söndag 13 maj 2012

Min kärlek

Jag är så glad och lycklig över min situation, att jag har min underbara man och våra fantastiska barn.
Det är så många runt om i världen som varken får kärlek, tröst, mat eller en stabil grund att stå på. Att få en bra start med mycket kärlek,uppskattning och självförtroende är viktigt. Att känna sig älskad och behövd. Både Andreas och jag tycker vi ger båda pojkarna allt de behöver i form av aktiviteter, kärlek, uppmuntran och självförtroende.

Jag anser mig vara en snäll och rättvis mamma som ger så mycket kärlek och ömhet som jag bara kan. Jag älskar mina pojkar över allt annat och skulle aldrig komma på tanken att vara elak eller dömande. De är mitt allt och för sina barn gör man allt, i ALLA situationer.









Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar