tisdag 15 maj 2012

Att må skit

Vissa saker kommer man aldrig ifrån. Jag kan inte släppa allt och bara glömma. Jag har ett relativt bra minne och vissa saker har etsat sig fast. Dock tror personen i fråga att det är glömt och förlåtet men ICKE! Jag har alltid tagit all skit, svalt och gått vidare. Inte fått sörja eller vara ledsen utan bara låta allt tuffa på som vanligt.

Jag skulle så gärna vilja men blir det ingen bättring så smäller de. Då kommer jag spy galla, STACKARS människa som inte lyssnat och hört på mig förut.

Jag kommer gå fram med så mycket info, det blir inte lätt och försvara sig för allt dumt som har sagts och gjorts.




Skrivet av Eveblo

1 kommentar:

  1. Låter inte alls något vidare :( är det något speciellt som hänt? Tråkigt att läsa att du inte mår bra. Stor varm kram!

    SvaraRadera