fredag 3 februari 2012

Röjartagerna

Jag har ju nämnt i tidigare inlägg om vårt kommande projekt. I förrgår kväll mätte Andreas och jag, bollade idéer fram och tillbaka. Vi har bestämt att vi ska riva den inbyggda garderoben och köpa en svart garderob från Ikea. Det ska vara maximalt med förvaring från golv till tak. Vi har även kommit fram till vad vi ska ha för tapeter likaså vad för färg på heltäckningsmattan. Nu måste vi bara hitta en tid för att åka till Ikea och Bauhaus.

När vi höll på att plocka ner allt i lådor så började Edwin plötsligt att gråta. Han ville ha lekrummet kvar!! Jag försökte förklara att bebisen skulle ha Egons rum och Egon skulle ha lekrummet. Men Edwin ville ha det så vi får väl se vem som tar de.

Jag känner mig redo för att börja, vill få det klart NU!


Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar