lördag 1 oktober 2011

2 vuxna 1 barn

Edwin har tjatat hela veckan om att han ville sova hos farmor och igår fick han de. Han var supernöjd när de åkte iväg och jag vet att de har haft jätteroligt. Tjusningen med att sova hos farmor och farfar är att man får frukost på sängen. Det får han ju bara när han fyller år här hemma så det är en stor höjdpunkt.

Så när Edwin hade åkt så tog vi med oss Egon och åkte in till stan. Andreas behövde uppdatera som garderob med lite passande byxor. Eftersom han har gått ner drygt 20 kg så hänger ju allt. Han hittade 2 par slim fit på dressman så dom fick följa med hem likaså 3 par kalsonger. Merförsäljning kallas de visst! Jag vet, har ju gått handel och administration.

Tog även med mig mitt presentkort på önska så nu är vi en stekpanna, en pajform och en äppelurskärare rikare. Jag vet att jag önskade mig en stekpanna i julklapp men det gör jag fortfarande. Två bra är ju aldrig fel!





Skrivet av Eveblo via iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar