onsdag 19 oktober 2011

Lite sålt, lite köpt

Jag har fått både vägglampan och ampeln såld. Tack A-S och Maria. Det andra hade jag inte räknat med och bli av med så detta åker till soptippen. Allt vi inte vill ha eller behöver ska ju inte Pontus belastas med. Han har nog så det räcker:) Men är det nåt, hojta till!

Så med förtjänsten på dom så spenderar jag upp dom med en gång:)
Av en ren händelse ramlade jag in på loppis sajten på fb. Där sålde Jennie 2 st blå skitfina stolar. Har kollat på dessa flera ggr så idag slog jag till, 150 kr för
båda två. De finns att köpa på mio i massa olika färger. Vi ska ta ut fåtöljen + pallen på Egons rum så de nya stolarna ska vara där inne. Ett svart bord har han redan så det kommer bli kanon! Tack snälla Jennie!


Skrivet av Eveblo via iphone

1 kommentar:

  1. Vassego!
    Här står stolarna och bara tar plats och inte används. Kul om de kommer till användning.

    SvaraRadera