torsdag 27 oktober 2011

Ledsamt

Om ryktena stämmer så ska återigen en flicka på Edwins dagis sluta. Hennes "mamma" hade gråten i halsen medan de packade ihop flickans saker. Det är inte första gången hennes biologiska föräldrar vill ha henne tillbaka. Och tillbaka har hon kommit. Jag förstår inte hur flickans " föräldrar" orka med. Tänk att bli av med sitt barn och kanske veta att hon inte kommer tillbaka mer. Hon är ju deras lilla flicka även om inte biologiskt sett.

Innan vi hoppade in i bilen sa Edwin hejdå! Vi ses nån annan dag! Vi får se hur det blir, jag hoppas hon kommer tillbaka. Stackars flicka, bollas mellan hopp och förtvivlan.

Jag grät en skvätt och tårarna rinner fortfarande. Jag lider med dom! Hoppas det löser sig till det bästa, man måste ju hoppas!






Skrivet av Eveblo via iphone

2 kommentarer:

  1. Usch va hemskt! Att man inte kan se till barnets bästa är ju helt otroligt! :( jag har blivit så känslig "på äldre dar" så här rinner tårarna lätt för minsta lilla kan jag säga...

    SvaraRadera
  2. Ja jag gråter för allt och särskilt när det gäller barn. Det blir så påtagligt när man har egna barn!

    SvaraRadera