fredag 8 juli 2011

Perfekt syn

Tänk så mycket lättare allt skulle vara ifall man hade haft perfekt syn. Slippa glasögon och linser vareviga dag! När jag beställde mina nya glasögon så passade jag på och beställa en månad med engångslinser. Varenda gång jag tar på mig dom så känner jag mig så full och yr så det finns inte. Det tar drygt 30 min sen har ögonen ställt in sig.

Så i tisdags var jag inne hos optikern och då fick jag prova linser med ett snäpp sämre styrka. Gud så skönt! Ingen yrsel och ingen fulldrulle här inte. Jag mådde bra ,så jag fick hem 2 par till för och känna efter ordentligt. Nu är dessa par förbrukade och jag ska ringa in till optikern. Funkade dessa bra skulle jag få byta ut mina. Får se vad de säger!

Trevlig fredag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar