måndag 4 juli 2011

Herregud gör nåt kvinna

Gick precis igenom gårdagens bilder och jag MÅSTE verkligen gå ner i vikt. Jag ser ju för fan gravid ut och det är jag INTE! Kan tänka mig att det inte är nån vidare skillnad från förra året och då hade jag precis fått Egon. Hur fan tänker jag? Jag vill inte se gravid ut men ändå gör jag inget speciellt åt de. Visst jag försöker och motionera lite på crosstrainern men för övrigt är det nästan som vanligt. I veckorna dricker jag inte läsk,inte hemma iaf. Försöker dricka vatten och inte gå och skåpsäta. Varför kan jag inte tycka att godis och läsk är äckligt?!! Gahh jag blir så förbannad på mig själv. Jag vill inte skylla på att jag har fått två barn men magen som jag har nu kommer aldrig bli fast igen. Det tvivlar jag på. Men allt det övriga, fy fan säger jag bara. Kanske ska lägga upp den värsta bilden på skrivbordet så jag påminns varje gång. Det kanske vore nåt. Jag känner mig så stor och fläskig till skillnad på min lille sambo. Han har gått ner 17 kg och han har blivit så smal och fin. Det märks på honom att han mår bättre när han ska prova kläder. Allt sitter ju inte åt längre och han kommer i stl L i vissa kläder. Min duktiga sambo, tänk om jag kunde vara lika duktig. Nej tyvärr så har jag ingen karaktär och ingen jävlar anamma. Jag ger upp coh ger efter. Förbannade skit! I HATE IT!!!!

2 kommentarer:

  1. Det där klarar du om du Verkligen vill! Fundera på om det finns andra alternativ än just motion. Motion är bra och det kan vara gratis om man går ute..Men det är tufft å komma iväg ensam. Men annars finns viktväktarna eller extravagansa mfl.. Då tror jag man blir sporrad på ett annat vis när du måste gå till någon å få bekräftat att du lyckats lite varje gång...
    Lycka till Louise... du klarar det, du som är så envis ;)
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Klart du kan! Jag har ett riktigt bra program hemma på datorn o ett på iphonen (kan laddas ner gratis), är enligt tallriksmodellen. Fungerar super!!! Man för in ALLT man äter o den räknar kallorier o träning! Skitbra! Man inser då att man stoppar i sig massa onödigt o slutar faktiskt med det! Kör hårt tjejen!!! Kram Mikaela

    SvaraRadera