lördag 30 augusti 2014

Kort

Åter igen måste vi beställa kort till våra album och till några ramar. Alltid lika kul! Jag tar en hel del bilder men inte ens i närheten så många som jag skulle vilja. Jag älskar att titta i gamla album, drömma mig tillbaks och minnas. Grabbarna tycker det är lika kul, att gissa vem som är på korten.

Men att beställa kort är inte det lättaste. Eftersom datorn är sönder, måste jag köra via tvn. Förut brukade vi ta en kväll, beställa på datorn och samtidigt ha på nåt bra på tvn i bakgrunden. Men men det här sättet går bra också. Vår dvd med tillbehör var vi och slängde i fredags så nu kollar vi runt på en ny. Jag har hittat en som man kan sätta i kortet direkt och på så sätt ladda över direkt till en fotosida. Smidigt men ändå inte, om man nu vill ha tvn på i bakgrunden. Att välja kort och ladda över kan ta en bra stund.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar