söndag 2 februari 2014

Förkyld, feber och dålig sömn

Wilgot var alldeles glansig i ögonen igår och kändes lite varm. Jag hade en natt framför mig med många uppvak. Så blev det! Han satt i sin säng och skrek MAMMA enda tills jag kom in i rummet. Då fick han lite och dricka, en supp när febern var ganska hög och nappen. Han somnade om för att sen vakna en kort stund senare. Samma procedur igen. Så har vår natt hållt på. Till slut så tog jag in honom till vår säng. Där låg redan Edwin och Egon och sov. Så vi fick snällt lägga oss på bredden nere vid deras fötter.

Jag fick lite sovmorgon när Andreas kom hem. Han hade stekt småplättar och ägg till frukost. Sen var det dags för honom att sova. Visst känner jag att jag är lite seg men det ska nog gå bra. Tänkte jag skulle gå och lägga mig tidigare än 1:00 i natt. Det blev lite kaos när dataskärmen sprack.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar