måndag 2 april 2012

Om jag bara....

hade den där jäkla motivation och jävlar anamma så skulle jag säkert kunna gå ner ett eller två hekto men jag finner den inte. Just nu när jag är gravid ska man ju inte "banta" men att äta hälsosamt och röra på sig kan även jag göra. Visserligen har jag bara gått upp 2 kg sen inskrivningen och det får jag beröm för men jag är ju som ett hus. Jag har ju tagit av mig själv för det finns/fanns och ta av.

Jag hoppas jag inte går upp för mycket denna graviditet. Hoppas kan man ju alltid göra! Det blir ju bara en massa mer och gå ner sen.

För min, mina barns och min mans skull ska jag börja med ett mer hälsosamt liv. Inga drastiska förändringar utan mer sunda val. Jag är en riktig soffpotatis och jag vet om de. Men det kanske finns hopp för mig också.

Skam den som ger sig! Kan andra så kan väl för hundan jag. Så svårt ska det väl inte vara!


Skrivet av Eveblo

1 kommentar:

  1. ja hejjar på dej.. vet att de inte direkt finns motivation under graviditeten.. man går juh upp å ser inte resultat.. men sen lovar ja dej att när du väl gått ned några kilon å du äter bra mat å kanske tar en promenad om dagen i raskt tempo så säger de bara svish.. å du får motivationen du inte har idag.. hejja hejja:)

    SvaraRadera