måndag 19 mars 2012

Veckorna skenar

Graviditeten tuffar på, magen växer och bebisen rör sig och hickar för fullt. Så mysigt med all aktivitet och rörelse i magen.

På fredag är det dags för sockerbelastning, blää så äckligt! Efter den blir det och sova lite för att vänta på resultatet.

Har även varit hos sjukgymnasten idag och fått reda på hur VIKTGT det är med träning. Självklart vet jag de men den motivation och intresset har ALDRIG funnits hos mig. Jag kan inte hitta nåt som är kul mer än 1 vecka. Men efter att bebisen är född så måste jag börja. Inte bara för min kropps skull utan även för min hälsa. Jag skulle behöva gå ner 25 kg och träna upp mina dolda muskler. Jag vill ju kunna leka med mina barn och kunna trivas i varma väder.

Skrivet av Eveblo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar