söndag 11 mars 2012

Nya glas

Igår var jag och hämtade mina nya glas till glasögonen. Gud så mycket bättre jag ser nu. Jäkla ögon till och ändra sig. Men det känns skönt att det går att korrigera. I två dagar fick jag ha linser och det var toppen. Jag såg bra och det kändes bra. Tänk så skönt det vore ifall man hade perfekt syn utan glasögon eller linser. Men en operation är jag alldeles för feg för. Jag är så rädd att ögonen ska skadas eller att man ser ännu sämre än innan.


Skrivet av Eveblo

1 kommentar:

  1. Jag har en vän som opererade sina ögon..
    Han ser jättebra, men han kan tycka att det skimrar eller blänker till lite i grönvita nyanser ibland..
    Han sa att det gjorde ont efteråt o att det va svårt att titta i ljus, men trots skimmer o allt så tycker han att man borde:D
    gav 35 000 kr, o ne, då har jag hellre mina brills;)

    SvaraRadera