torsdag 26 maj 2011

Synsam,jysk och hämtning av astran

Min dag började inget vidare. Råkade peta ner glasögonen på golvet så bågen sprack. Har visserligen funderat på nya men jag tyckte jag kunde ha dessa ett tag till. Men så blev inte fallet, utan på eftermiddagen bar de av till synsam för utprovning av linser och glasögon. Ska testa på linser igen och jag hoppas det kommer funka. Har ju haft linser förr men sen jag fick ögonmigrän har jag enbart haft glasögon. Hoppas, hoppas jag klarar av och ha linser. Skulle vara så skönt och linser en gång ibland.

Efter mycket velande och provande så hittade vi en båge som jag gillade så nu hoppas jag att de hinner bli färdiga tills i morgon.

Hann även hämta hem bilen som har varit inne på BVS och fått en fin solfilm. Det blev kanon bra.

På jysk hittade jag en sängtopp till sängen nere så nu kan jag bädda sängen och få den riktigt fin.

Imorgon är det fredag och det gillas skarpt så god natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar