måndag 16 maj 2011

Förvaringsmöjligheter sökes

När rummet nere är klart så måste vi ha nån garderob. Vi har en ek malmbyrå där nere just nu men det skulle vara bra med en garderob också. Den får vara max 150 cm bredd och 190 cm hög. Den ska inte vara så dyr, så jag funderar på en från jysk. Den funkar både i bredd, höjd och inte alls dyr. Ett tag var jag inne på och ha ett skrivbord för min symaskin, gamla pärmar,kuvert och diverse "skit". Men jag tror det mest optimala är ändå en garderob med en lös trådbackshurts. Kommer bli så bra när allt är klart och känner jag min sambo rätt så är det rätt snart ,typ i slutet av veckan;)

Lovar att uppdatera er med bilder. Så fram till dess att allt är klart kan jag sitta och filura på vad jag ska ha för gardin, krukor, mattor och annat lulllull. Så himla kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar