fredag 21 augusti 2015

Helgen på antågande och listor

Första skolveckan har snart passerat och helgen står på tur.
Snor, hosta, feber och heshet har kommit på besök, brukar bli så när alla möts igen efter lov. Men vi ska göra det bästa av situation. Jag har fått nån idé om att jag vill tapetsera. Men här hemma känns det inte riktigt aktuellt eftersom där jag skulle vilja göra om, där skulle det dra med så mycket mer än bara tapetsering. Så det är i stugan i så fall.


Jag tänker, funderar och analyser en massa om allt och inget. Drömmer mig bort och skriver upp. Letar på nätet och skriver listor. "Köpa", "Göra" listor på telefonen. Jag brukar även skriva upp ifall det dyker upp nåt som ska inhandlas nästa gång vi åker till IKEA, Ullared eller om vi måste köpa /ta med nåt till stugan. Jag gillar grejen med och bocka av. Saker och ting blir gjorda. Man känner sig duktig.

Nähä dags att ta tag i fredagsfixet. Trevlig helg på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar