torsdag 31 juli 2014

Beställde 3

Vi ska ju på bröllop nästa lördag och jag har haft outfiten så gott som klar. Dock har jag inte känt mig helt hundra på klänningen så idag beställde jag 3 st som ska komma hemma i mitten på nästa vecka. Hoppas nån passar både i storlek och form. Jag är så jäkla kräsen. Jag vill att kläderna ska sitta på ett speciellt sätt. En liten detalj är ju att kroppen inte riktigt ser ut som förr. Om jag gör nåt åt det? Nä jag tror det ska lösa sig iaf. Jag är alldeles för lat för ha en massa förbud. Men en dag kanske även jag får fason på min något bulliga kropp. Vissa dagar är jag nöjd och skiter i vilket. Andra dagar vill jag bara ta bort lite där och lite där. Men det finns det som är värre men det är fortfarande tråkigt när kläderna sitter alldeles för tight eller när inget passar. Har man som jag favoritkläder så nöts de ju sönder. Himla surt!

Nu ska jag se saker positivt och inbilla mig att alla 3 klänningar passar perfekt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar