lördag 8 mars 2014

Härligt med ledig fredag

Dagen startade med frukost och bad/dusch innan klockan ens hade hunnit och slå 8:15. Efter de vanliga bestyren som att ta på sig kläder och borsta tänder så ville grabbarna gå ut. Våra grabbar älskar att vara ute och idag var det riktigt skönt. Tea fick vara med också men hon hade bara ögonen på Sigge. Jaktinstinkten på topp! Det lektes i sandlådan, hoppade studsmatta och sparkades boll. Wilgot började bli trött efter knappa 1,5 th timme utan men de stora grabbarna lekte vidare. Inte förrän kl 14 kom de in. Då skulle vi in till stan och fixa lite ärenden. Jag fixade en sista present till maken. Hoppas bara han blir nöjd, men det tror jag.

Sen hemma för och äta lite, ha lite städmaraton i källaren, baka tårtbotten och färga håret. Jag var ju och klippte mig i tisdags och då kom de fina (icke) gråa hårstråna fram. Men nu är allt undanplockat, diskmaskinen är på, disken är diskad och nu innan jag säger god natt ska jag vika lite tvätt.

Trevlig helg på er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar