söndag 5 januari 2014

Tjejkväll

Igår hade vi tjejkväll ute i Frödinge. Trevligt, god mat och glada tjejer. Vi pratade, spelade spel och skrattade. Vi spelade spelet "Absolut överens" och " Jag har aldrig". Alltid lika kul med spel och några goda skratt bjöds det på.

"Jag har aldrig kört in en gurka i muttan".... haha! Så klockren, kan meddela att ingen drack, inte så lustigt kanske!

Framåt midnatt bestämde vi nytt datum och en tripp till Ullared. Det ska passa alla så det ska tänkas på jour, 5skift och helgjobb. Så i maj blir det. Jag har utnämnt mig själv som reseledare så jag ska fixa med boendet och hur vi ska komma dit. Vi funderar på och hyra en buss, det vore ju kul och åka allihop tillsammans. Slippa åka 2 bilar. Det ska bli kul, bara börja spara pengar.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar