fredag 22 november 2013

Lycka

Är det inte det ena så är de det andra. Så låter de på diverse forum och statusuppdateringar.

Jag känner mig tillfreds. Jag känner harmoni och lycka. Jag är superglad för min man, våra underbara barn som vi skapat och det liv vi lever. Idag har det varit en bra dag trots kräkningarna från Egon. Ingen osämja, bara glada och snälla mot varandra.

Jag blir påmind om de jag har som "problem" är en piss i havet till skillnad mot andra. När jag själv inte har deras tankar och problem så tar jag ändå till mig de. Försöker sätta mig in i deras problematik. Försöka går ju! Det tar på krafterna. Det är särskilt en familj jag tänker extra mycket på. Skulle så gärna vilja visa min omtanke utan att bli för närgången. Vi känner inte varandra på de viset men hon finns i mina tankar dagligen. Jag känner verkligen med den här familjen och jag önskar dom all lycka i deras alldeles egna lilla situation.

Vissa klagar över skitsaker, ibland borde dom få uppleva riktig "skit". Då kanske det skulle vara mindre gnäll.

Ha de i åtanke, uppskatta det ni har istället för det ni inte har! Gör det bästa av situationen och gnäll inte så jävla mycket. Det måste går att lösa, det är jag övertygad om.

God natt!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar